Oulun osallistuva budjetointi 2026–2027
Asukkaiden ideoita toteutetaan 500 000 eurolla.
Sähkönsaanti maksullisella poletilla toimivaksi julkisissa laitoksissa ja virastoissa
Tämä idea ei etene äänestykseen, koska:
Kiitos ideasta! Sähkön käyttämistä asiakkaiden mobiililaitteiden lataamiseen kaupungin tiloissa ei ole koettu ongelmaksi. Kaupunki omistaa satoja laitoksia ja virastoja joissa käy asiakkaita, joten tällaisen laitteiston asentaminen, hallinnointi ja ylläpito maksaisi jo enemmän, kuin mitä se tuottaisi. Isompien akkujen, kuten sähköpyörien akkujen lataaminen kaupungin asiakastiloissa on kuitenkin kielletty.
Ilmoita asiatonta sisältöä
Onko tämä sisältö epäasiallista?
0 kommenttia
Ladataan kommentteja ...
Lisää oma kommenttisi
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy palveluun kommentoidaksesi.
Ladataan kommentteja ...