Oulun osallistuva budjetointi 2026–2027
Asukkaiden ideoita toteutetaan 500 000 eurolla.
Puhelinkopit takaisin
Tämä idea ei etene äänestykseen, koska:
Kiitos ideasta! Aiemmin olleet puhelinkopit olivat puhelinyhtiöiden omistamia ja ylläpitämiä, ei kaupungin.
Kaupungille ei ole tullut toiveita tai aloitteita puhelinkopeista, joten niille ei varmaan olisi suurta käyttöä. Lisäksi tällaiset suljetut tilat ovat alttiita sotkemiselle, joten tällaisilla kopeilla olisi suuret ylläpito ja siivouskustannukset.
Ilmoita asiatonta sisältöä
Onko tämä sisältö epäasiallista?
0 kommenttia
Ladataan kommentteja ...
Lisää oma kommenttisi
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy palveluun kommentoidaksesi.
Ladataan kommentteja ...